Lite bilder från tiden som gått.......

Kanske dags att göra ett litet inlägg igen. Hos oss är allt som vanligt, tiden bara går och det känns som jag inte får någonting gjort. Jag vill och borde göra så mycket men det är inte så lätt med en tokig liten Ester. Det ska faktiskt bli ganska skönt att hon ska börja dagis efter sommaren.

Allting här hemma är så halvfärdigt och det gör mig galen. I dag skulle jag klippa gräset och efter en stund tar bensinen slut så nu är även gräsmattan halvfärdig och självklart hade A ingen mer bensin hemma.

I lördags bjöd barnens farmor och farfar med oss till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och vi hade en jättemysig dag och barnen tyckte det var tokroligt. Alma pratar redan om vad hon ska leka med nästa gång vi ska åka dit:-)


Här är Lotta på Bråkmakargatans hus


Emil i Lönneberga


Alma


Jag o barnen i en härlig gunga


Bullerbyn


Nils Karlsson pyssling




Junibacken


Busungen


Syssling Emils dop


Emil


Förskolansdag vid slottsruinen


Ester åt kex undertiden barnen sjöng

Nu hör jag att Ester har vaknat, så nu är lugnet slut;-)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men åhh, gullungar! Hoppas ni hade trevligt på AL:s värld!



Kram!

2010-05-30 @ 17:13:42
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0