Kroppkakskokning

I går hade vi en överraskningsfest för svärmor som fyllt 60 år, jag, Bettan och Anna lagade massa god mat som vi bjöd Gudrun och Ingemar på, dom verkade väldigt nöjda med kvällen. Anna hade köpt ett väldigt gott rött vin som jag måste rekommendera.



I dag har jag gjort kroppkakor alldeles själv och med lite barnvakt gick det riktigt bra. Hade lite förmycket mjöl men annars var dom väldigt goda.



I går var jag och Ester på Leo`s lekland med lite kompisar till henne, hon tyckte det var jätteroligt.
Tog tyvärr bara kort när vi fikade.




Här kommer lite bilder från dom senaste veckorna.




Ester försöker förstå tröstlösa barn


Mina barn har en förkärlek till att sitta på bordet




Ester vill gärna vara med vid diskbänken och jag trodde att jag tagit bort alla "hjälpmedel" men icke Ester hittade en trälåda som hon vände uppochner på så nådde hon ju en bit upp till diskbänken.


Barnet som alltid är på språng


Det här barnet har lite svårt att röra på sig utomhus, tror att hon är rätt trött på snön.

Nu ska jag ta ett glas rött och slå mig ner i soffan brevid mannen, som redan har hämtat ett glas till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0