Heldag i kalmar

Ja, som rubriken lyder har jag och barnen varit i kalmar hela dagen. Vi åkte hemifrån 8.30 och var hemma 16.15.
Vi började med att storhandla på Maxi och efter det åkte vi till Leo`s lekland och efter 2 timmar var både jag och barnen helt slut så då åkte vill till IkeA för att äta middag och småhandla lite. Efter det gick vi in på modehuset och förstörde lite pengar, tur det är barnbidrag på fredag:-)
Sedan avslutade vi vår tur hos barnens gammelmormor, hon fyller nämligen år på lördag så vi hade köpt lite bakelser och en liten chokladask.

Sedan var det bara att åka hem och packa upp alla varor för att sedan vid 17 åka på dans med Alma.

Här kommer lite filmer från dagen.






Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh vad söta små videor!!! Hehe, kul när Ester så liten och söt åkte ner för kanan = )

2010-03-17 @ 23:30:50
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad skoj!!

Vi kan väl åka dit ihopa nån dag efter påsk!? =))

2010-03-18 @ 10:46:44
Postat av: Lovisa Folkesson

Ja, gärna. Alma hade nog uppskattat sällskap och det hade jag med gjort:-)

2010-03-18 @ 12:43:14
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja, det var häärliga bilder.



Kram på er allihop



Mormor

2010-03-18 @ 21:04:00
Postat av: julia

haha vad söta :D är det okej om jag lånar dom som täckmantel till leo's lekland någon gång ? :)

2010-03-19 @ 20:20:56
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0