Tiden.....

räcker inte till för mig och bloggen blir då lidande. Men nu ska jag försöka skärpa mig.

Nu är alla julsaker borta utom gardinerna, dom ska bytas nästa vecka. Barren får vi nog leva med till nästa jul.
Det händer inte så många roliga saker i mitt liv utan jag försöker mest få vardagen att fungera. Man kommer fort ifrån rutinerna när man varit ledig men nu är vi på rätt väg igen så det känns skönt.

I dag har jag och Ester varit i Borgholm, skulle kolla om det fanns någon rea kvar. Som vanligt blir det bara till barnen som man handlar.

I onsdags var vi och hälsade på barnens nya syssling, han ska heta Emil. Han var så liten och söt.



I morgon ska jag och barnen åka till Löttorp på julgransraskning, ska bli mysigt att få ett sista avslut av julen.

Har inte så mycket mer att skriva om så här kommer lite bilder.


Alma har lärt sig köra ensilagevagnen


Andreas åker skridskor, Alma försökte också men det gick inte så bra


Ester glad som vanligt


Ladugårdsbygget går framåt, nu är all spant uppsatt och en del innerväggar är också på plats.

Nu är det dags för lite kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0