Sjukling

Vi har en lite sjukling här hemma, jag avskyr när barnen är sjuka. Att se dom så hjälpalösa skär i ett modershjärta. Ester har över 39 grader och har varit helt slut större delen av dagen, hon har legat på min magen och sovit i omgångar. Hon har inte ätit sedan vällingen i morse, men hon har druckit lite saft emellanåt.

Nu ligger hon och sover i sin säng men det blir nog en orolig nattsömn för oss alla i natt. Alma ligger i sin puff och sover och Andreas är på bystämma.

I morgon ska jag och Alma ha en "mys" förmiddag i Borgholm, handla lite födelsedagspresenter och fika på Nya kondis. Alma tycker det är så mysigt att gå och fika, själv äter jag ju inte kakor längre så jag får väl nöja mig med en kopp kaffe.

I morgon kväll är vi bjudna till Bettan, hon fyller nämligen år i dag, men Andreas och Alma får nog åka själva om det inte sker ett under med Ester i natt. Men jag hoppas Ester är lite piggare i morgon, är så jobbigt att se henne så trött hon som brukar vara så full med energi.

Nu ska jag nog titta lite på Robinson.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, hoppas hon kryar på sig!!

2010-01-29 @ 17:03:39
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0