Skön onsdag

Usch, jag måste bara klaga på snön, jag är verkligen trött på den och det verkar aldrig sluta snöa.

I dag har varit en skön hemmadag, vi bjöd in Emma och barnen på fika, hade nämligen gjort semlor. Har även bakat lite surdegsbröd. Andreas är i kalmar på mjölkföretagardag så inte har jag behövt laga mat, hittade lite frys rester till mig och Ester.


Alma målade en tavla när hon kom hem från dagis


Sedan var det fruktstund




Brödet


Semlan, den som blev över

Jag åt faktiskt ingen men den 14/2 på Alla hjärtansdag, då ska jag faktiskt unna mig en.


Kommentarer
Postat av: Emilia

åhh, vad ni är söta! gott med semla!

2010-02-03 @ 20:43:26
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hur kan du hålla dig att äta en semla om du gjort dem själv!!??



Ester har nya klänningen/tunikan ser jag =)



Hoppas vi kan ses snart!! i mars borde det gå, då är vi nog ganska så färdiga med huset! ja eller en bit på väg iaf....

2010-02-04 @ 10:12:51
Postat av: Lovisa Folkesson

Det är inte lätt att avstå men jag måste. Ja, tack för tunikan, passade perfekt. Ska bli spännande att se ert nya hus och kul att träffa er också förstås.

2010-02-05 @ 14:24:06
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0