I`m back

Det var länge sedan jag skrev, jag skäms lite över det men tiden har helt enkelt inte funnits.
Jag ska försöka uppdatera den lite bättre.

Ja, vad har hänt sedan sist jag skrev?

Min första tanke var, ingenting. Men när jag tänker efter så har det ju hänt ganska mycket.
Robotladugården är i gång, Alma har börjat sitt sista år på dagis, Ester har skolats in och efter mycket om och men så trivs hon jättebra. Alma har både börjat och hunnit sluta lek & plask, hon har även sjungt i en barnkör i Räpplinge och hade sitt första framträdande den 1:a advent.

Nästa måndag är det dags för lucia och det blir Ester första luciatåg, spännande:-)

Snön ligger vit på taken och det hoppas vi att den får göra fram till jul, vore så mysigt med en vit jul.


Så här såg Almas 1:a luciatåg ut, det är hon med fingrarna i munnen


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, kul att du är tillbaka!!! Som jag har väntat ;)

2010-12-07 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0