För att du står ut med mig

Ganska ofta tar man varandra förgivet och den grå vardagen går sin gilla gång. Emellanåt kan livet kännas ganska tungt och jobbigt. Vi har haft ett ganska jobbigt år i vår familj men vi hoppas att allt ska bli bättre, det måste man ju tro, annars skulle jag nog inte orka.
Å det är då man blir så glad när man kommer hem och hittar en bukett röda rosor, det innebär ju faktiskt att mannen har tänkt till lite grann. Han hade t o m köpte ett kort där han skrivit "Tack för att du står ut med mig, jag älskar dig". Jag blev väldigt glad för dessa vackra blommor men ännu gladare blev jag att han tagit med sig barnen ner till Borgholm och gått till Nya Condis och fikat med dom, dom saknar sin pappa och behöver verkligen egen tid med honom.


(Dålig bild)

Snart är det ett nytt år, nya tag och ny energi förhoppningsvis. Just nu känns vår Mallorcaresa väldigt avlägsen men vad jag längtar efter värmen, nu vill jag ha vår och sommar, ut med alla julsaker.
I går beställde jag gardiner, jag som aldrig lägger några pengar på det köpte gardiner för 1200:-, kolla gärna in deras hemsida www.textilonnet.se just nu är jag inne i en vit period.


Farfar i pulkabacken


Alma


Ester


Det gäller att klä sig varmt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var riktigt rörande läsning. Ha det gott och var rädda om varandra.



Kram ma

2010-12-29 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0