Till salu

Ektorp 3-sittssoffa. Välvårdad. Två klädslar ingår, svart och beige. Pris: 2000:-
Är du intresserad eller vet du någon som är det, hör av dig.

Tänkte även sälja min älskade barnvagn, Brio duo -05. Välvårdad, lufthjul, en fleece åkpåse samt en delbar åkpåse. Pris: 1000:- vid snabb affär kan priset diskuteras.





Just nu håller jag på med en utrensning av mitt hem, tycker det är så synd att fina och funktionsdugliga saker bara ska stå till ingen nytta. T ex min barnvagn den har så mycket mer kvar, känns så tråkigt att bara se den stå, jag kan höra hur den ropar efter fler bebisar. Men det är tyvärr svårt att bli  av med den, det finns ju en uppsjö av begagnade vagnar på blocket. Men vet ni någon som letar efter en vagn så vet ni var det finns en.

Satte ut en fåtölj på blocket i går, den blev såld efter 2 timmar.

I kväll har jag haft en myskväll, själv. Andreas är på Arla möte och barnen somnade vid 19 så jag har bara legat i soffan och kollat på film. Nu ligger jag och surfar i sängen, går ju inte när A är hemma för han vill ha det mörkt.

Nästa vecka verkar det som att ladugårdsbygget ska börja så smått, jag längtar tills allt är klart så A kan sluta vara så förvirrad som han är just nu, jag förstår att han har mycket i huvudet men han glömmer saker och när jag ska prata med honom lyssnar han bara med ett halvt öra dvs. inget.

Som förra veckan t ex. då skulle han lägga barnen och jag  sa flera gånger stäng deras fönster. Tror ni han gjorde det? Nej, när jag kommer in till Ester på morgonen är det kylskåpskallt därinne. Tur för honom att hon sov hela natten. När jag ska dra upp rullgardinen i Almas rum så är fönstret öppet men nätfönstret hade han alla fall tagit bort. Nu sover ju hon hos oss halva nätterna så hon blev inte så drabbad.

Nu är det nog dags att släcka lampan, fast jag gillar inte att vara själv så jag somnar nog med den tänd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0