Teleavbrott och feber

I dag kom äntligen relacom och lagade vår telefon, den har varit död sedan i tisdags. Jag blir totalt handikappad utan internet, nu märks det hur beroende jag är. Vår telefonledning går rakt över vår skorsten och nu har vi eldat i den sedan typ 1978 så tråden hade tydligen gått av i tisdags men jag tycker den har hållt länge ändå med tanke på allt som den varit utsatt för.

I går kväll kände jag att något var pågång i min kropp, värk bakom ögonen och allmämt trött och hängig. Gick o la mig vid 21 och vakande vid 22 av att jag frös så jag trodde jag skulle dö och jag kände hur min kropp  började värka. Jag har sovit så oroligt hela natten, frysit och svettats omvartannat. I morse kom jag knappt ur sängen, hade så ont i min stackars kropp. Jättekul att vara själv med 2 barn då. Alma skulle till förskolan som tur var och Pauline erbjöd sig att passa Ester ett par timmar så jag skulle få vila. Tur att man har snälla vänner, tack Pauline.

Jag skulle egentligen vila nu men eftersom jag inte surfat på flera dagar var jag tvungen att göra det en stund.
Men nu ska jag försöka sova en stund, farmor skulle hämta Alma och ha henne en stund i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch! Tråkigt att vara sjuk! Det är väl inte svinis, hehe = ) Krya på dig!! Kram

2009-09-24 @ 15:10:00
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag vet hur det känns, är också sjuk >< Krya på dig :)

2009-09-24 @ 15:20:09
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0