NIVEA

Vad underbart det är att barnen har en faster som jobbar på Nivea, alltid lika roligt när hon kommer hem med presenster.


Dagcreme, nattcreme, foundation, läppstift, nagelack, rouge och ögonskuggor

Vi började ju dagen hos fotografen, Ester skulle ta 1-årskort så vi passade även på att ta syskonkort. Det gick jättebra och väldigt fort så nu återstår det bara att se hur korten blir.

Annars har vi inte gjort så mycket i dag, vi skulle egentligen ha ätit kroppkakor men när vi kom fram var kön hur lång som helst. Men vi stod kanske i 15 minuter och under den tiden blev 2 personer serverade och med tanke på att det kanske stod 30 personer framför oss insåg vi snart att vi skulle få vänta ganska länge så vi åkte till Klinta Bykrog och åt en god skördelunch, vi var typ helst själva där. Sedan åkte vi hem, det är ju tyvärr lite förmycket människor för mig, hälften kunde räcka. Det är ju långa köer till allting, så Fårets dag tar vi nog i morgon.

Nu ska jag nog gå och lägga mig i soffan och slö glo på tv, Andreas har lagt barnen och jag har tagit hand om disken i kväll, ombytta roller, men det kan vara skönt ibland även om jag hatar disk.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vad avundsjuk jag blir på alla saker du får! = )

2009-09-27 @ 19:46:06
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lovisa Folkesson

Ja, visst är det lyxigt!

2009-09-27 @ 20:03:14
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/
Postat av: Anna

Verkligen lyxigt!

2009-09-28 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0