Bajs, bajs, bajs

Nu har jag torkat bajs i flera dagar, Ester har varit lös i magen sedan i fredags men nu börjar hon bli bättre. I natt började Alma bajsa. Vaknade av att hon satt och grät på toa då ingen hörde att hon ville bli torkad, sedan var hon på toa igen några timmar senare och på morgonen så jag har inte sovit så sammanhängande i natt. Alma är pigg förövrigt så jag vet inte vad som hänt med hennes mage men hon fick stanna hemma från dagis till hennes stora besvikelse.

Har bakat lite bullar på förmiddagen annars har vi inte gjort så mycket. I eftermiddag ska vi åka till Borgholm och köpa en födelsedagspresent till Axel som fyller 6 år i morgon. Måste även kolla om jag hittar några kläder till tjejerna, Ester ska ta sina 1 årsbilder då och jag tänkte även ta syskonkort.

I lördags hade vi kalas för Ester, här kan ni se en bild på tårtan.



Har färgat grädden rosa, har aldrig tänkt på det förut, det blir ju lite flickigare då. Jag spritsar allt numera, jag älskar min sprits. Tårtan var fylld med hallongrädde och chokladmousse.

Ester klättrar överallt och nu kan hon även klättra in i ett köksskåp, vilket hon tyckte var väldigt roligt.



Hon sitter därinne och äter rån.



Alma äter gurka som snälla Gittan var här med i förmiddags. Vilken skillnad på hemma odlad gurka och köpt gurka. Måste försöka odla det till nästa år.

Kommentarer
Postat av: maria bojfors

Hallo Lovisa!



Det var länge sen, hur är det med dig? Själv har jag precis börjat jobba igen. När ska du börja, vore kul om du kommer tillbaks snart..



Vad kul att läsa på din blogg o få se bilder på era söta tjejer! Ha det bra kram maria

2009-09-01 @ 14:01:20
Postat av: Madeleine

Vilken fin tårta! vad duktig du är!!

2009-09-01 @ 17:05:21
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder! Söta som alltid = ) Tårtan såg också god ut!!

2009-09-02 @ 16:05:55
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0