Äntligen helg

Fast i mitt fall är alla dagar lika, man kan säga att jag har helg eller vardag varje dag. Men det är ändå skönt att veta att det är lördag och man kan slappa med gott samvete.

I dag har jag stekt raggor till middag, det är så gott men nackdelen är att jag luktar som ett helt gatukök i håret och allt stekos ligger som en rimridå i hela huset.

Just nu ligger jag och Alma ute i studsmattan och vilar, eller jag ligger och bloggar och surfar, detta är det bästa med trådlöst nätverk

I eftermiddag ska jag hjälpa Andreas med djuren så jag får väl gå och byta om kläder snart, Andreas är på annat håll och hjälper till i dag. Farmor ska passa barnen, ska faktiskt bli ganska skönt att få vara i ladugården själv med djuren, ingen som tjatar och gnäller på en hela tiden. Enda nackdelen med det är att man luktar lite små illa men som tur är har vi ju faktiskt dusch.

Tack för i går Pauline, mycket god mat och trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0