Vad är det för en dag, vad är det för en dag....

...för det är ingen vanlig dag för det är Almas födelsadag, hurra hurra hurra.

I dag fyller min stora tjej 4 år, kan inte riktigt fatta vad dom 4 åren har tagit vägen.

Här är lilla Alma endast ett par timmar gammal (Bilden är inte den bästa då den är scannad eftersom vi inte hade digitalkamera när hon föddes)


Här fyller hon 1 år


Här fyller hon 2 år


Här fyller hon 3 år


och här fyller vår lilla darling 4 år


Här sjunger hon i sin nya mikrofon, hon måste stå på  bänken för annars tar lillasyster stativet. Som ni ser försöker hon även ta sig upp på bänken men det lyckas hon inte med, än.


Vi håller på att förbereda en tårta till eftermiddagsfikat, ett marsipanlock ska på.


Alma ville diska upp efter mig men det slutar ju alltid att hon leker med disken istället så det blir jag som får städa upp efter henne, som vanligt.


Ester ville också diska men hon nådde inte upp


Min älskade tjej, hoppas du får en bra dag!

I morgon ska Almis vaccineras mot svinis så jag räknar väl med att hon blir hemma från dagis på fredag. Ganska många barn får ju feber av sprutan.
Jag vill att Ester också ska få den men än har inte socialstyrelsen kommit med något besked.

Nu ska jag nog börja med bokföringen, den ska vara färdig på måndag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh!!!! Vad jag saknar er!!! Det var tusen år sedan vi träffades!!! Krama dem riktigt hårt från mig!!



PS. Mitt kort kom väl fram i tid hoppas jag!!

2009-11-11 @ 15:06:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lovisa Folkesson

Ja, det kom fram! Kram

2009-11-11 @ 17:24:58
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/
Postat av: pia

grattis till Alma! Kram Pia

2009-11-11 @ 18:42:00
URL: http://metrobloggen.se/piaayd
Postat av: Julia

jadu tiden går alldeles för fort.... Hälsa Alma grattis från mig :)

2009-11-11 @ 19:31:59
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka härliga kort..kramar från Carita

2009-11-12 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0