Svinis

Äntligen har Alma fått sin första spruta, det gick jättebra. Hon var så arg när jag hämtade henne på dagis för hon ville minsann inte ta någon spruta. Då frågade jag henne om hon hellre ville bli sjuk och ligga på sjukhus, då svarade hon "nej det vill jag inte, jag tar sprutan fast jag inte vill".
Jag vill ju gärna att Ester ska ta den också men i eftermiddags hade fortfarande inget besked kommit från socialstyrelsen men nu när jag tittade på Aftonbladet var det klart, småbarn får också ta sprutan. Jag skickade omgående ett mail till BVC, jag vill att hon ska få en tid så fort som möjligt.
Hoppas Alma slipper jobbiga biverkningar.

I dag har jag börjat förbereda inför Almas kalas på lördag, bakat och grejat lite.

Alma fick "barnsmink" av mig när hon kom hem från BVC för hon varit så duktig så nu är både hon och jag väldigt fina, helst jag:-)


Man ser tyvärr inte riktigt hur snygga vi är

Emilia kom hem, se hur hemska mina ögonbryn er ut!






Här är en riktig tokunge


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, ni är så fina! Jag kommer hem nästa vecka! Och veckan efter det igen, då är jag hemma över Annas födelsedag! Jag kan ta hand om dem då, hihi! Kram

2009-11-14 @ 11:18:23
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Madde

Önskar dig en bra start på den nya veckan!

2009-11-16 @ 08:50:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

vilka söta bilder=)

2009-11-16 @ 15:34:07
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0