Santa Maria

tacka vet jag deras kryddmixar, provade en ny sort i dag som jag kan rekommendera, det heter Yellow Curry spice mix.

Yellow Curry Spice Mix
Så här såg påsen ut.

Som vanligt fick jag och Ester äta lunch utan Andreas, vi äter typ inga måltider tillsammans längre och vi träffas inte så mycket heller. Oftast möts vi i dörren för att jag ska iväg på något och han måste komma in till barnen.

I kväll ska jag på julkortstillverkning, ska bli jättekul. Hon som håller i det heter Jeanette och hon ska öppna en scrapbookingaffär på lördag så det är i hennes affär som vi ska vara i kväll.

På förmiddagen var jag och Ester och Emma och Oliver ute på promenad, vädret är ju inte så roligt men det är endå skönt att komma ut en stund.

Nu sover Ester middag så jag har egentligen tusen saker som jag skulle göra men som vanligt har jag ingen lust utan tänker det kan jag göra i morgon.

I morgon jag och barnen åka till min mamma o pappa och sova över, ska bli mysigt.

Nu ska jag nog kolla färdigt på Graven, det är ju nytt avsnitt i kväll.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul med scrapbooking!!



Tack för tipset, ska nog faktiskt köpa kyckling och lite kryddmix, pallar inget annat! Kram

2009-11-18 @ 14:51:39
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej!

Jag brukar titta in här i bland o kolla hur ni har det. Det vore kul att ses någon dag! Om du är i Kalmar kanske vi kan ta en lunch eller fika. Jag slutar 14.30 mån o tis och kl 17 ons, tors o fre. Annars kanske vi kan ses nån helg?

Scrapbooking, vad ska denna äffär ligga?

Kram Lotta

2009-11-18 @ 20:09:32
Postat av: Madeleine

Vad lagade du med kryddmixen?

2009-11-18 @ 22:49:33
Postat av: Lovisa Folkesson

Hej Lotta! Ja, vi måste verkligen försöka ses, vi kan väl försöka ses kanske efter ditt jobb, så kanske A kan ha barnen. Den ligger mitt emot kinarestaurangen i Borgholm,vi hade superkul i går, ska ta bilder på mina verk så ni kan se.



Madeleine, jag hade kycklingfile och serverade med kokt potatis fast det går ju lika bra med ris.

2009-11-19 @ 12:47:30
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0