Det här med kalasstrumpor

är inte riktigt Andreas grej. I gårkväll när jag skulle bada Ester så såg hon ut så här när byxorna åkt av.



Han hade satt den fina spetsrumpan fram, han tycker tydligen det är viktigare att vara fin framtill.
Jag fick mig ett gott skratt.

I dag har Ester fått sin svinspruta, hoppas inte hon får några större biverkningar av den.

I går hade Alma Lek och plask avslutning och när jag hade tagit 3 kort och är påväg att ta det 4:e då kommer det upp ett väldigt trevligt meddelade "Ladda batteriet" och så stängs den av. Det är min vanliga otur men jag hoppas Pauline fick några fina bilder på barnen.


Här är ett utav korten, Alma har den rosa Hello Kitty dräkten.

Jag kan ju inte låta bli att kolla på den "underbara" serien om Ullared.
Min favorit är ju Kjell, här kommer ett klipp när han och döttrarna ska ut på kanottur.



Nu är det dags för Plastikkirurgerna:-)

Kommentarer
Postat av: Julia

haha den båtturen var helt klart bäst på hela de avsnittet :D

2009-11-25 @ 17:16:38
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad söta de små är! Hehe, kollar också på U-red. Kjell är min favorit! = )

2009-11-25 @ 20:33:28
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anna

Heja Kjelle!!! Hur goa är dom!

2009-11-26 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0