Växjöresan

gick bra, vi hade en mysig dag, fast vädret kunde varit lite bättre. Barnen var jätteduktiga på tåget. Vi shoppade lite grann, jag hade kunnat handla mer men vi kunde inte bära mer saker. Vi åt flottig mat på La Gondola och på stan köpte vi mjuklass. Alma gick sin efterlängtade kassapparat.

Här kommer lite bilder från gårdagen.

   
                                  
Alma, Ester och mamma (mormor) på tåget
   
                                 
Alma, Ester och mamma på restaurangen


Alma o mormor


Almas kassapparat

Alma väckte mig vid 06.15 i morse och sa"mamma jag får inte i gång kassapparaten"
Jobbigt med morgonpigga barn  när man själv bara vill sova.


Tjejerna senare på kvällen.

Tänk vad tiden går fort, det var inte länge sedan som det såg ut så här.



Nu är det lunchdags.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var verkligen en mysig resa och dag. Använde min nyinköpta Espritplagg på kvällen då vi var bjudna till Berth och Inga på södra Öland.

Lilla Liza var fin, men tykändes väldigt, så det var mycket ledset.

Nu har vi fått hem Emilia. Pappa klipper gräset och strax ska vi äta varmrökt lax och hemgjord remouladsås.

Vi ses i morgon i Sörby.



Kram mamma/mormor/svärmor

2009-05-09 @ 12:55:32
Postat av: Emilia

Fina bilder! Ni såg ut att ha trevligt!

2009-05-14 @ 19:18:06
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0