Sköna söndag

Äntligen verkar det vackra vädret komma tillbaka. I dag har vi bara haft en skön dag, jag började dagen med en promenad runt Gärdslösa.

På eftermiddagen kom mamma, pappa och Emilia. Vi fikade med rabarberpaj och vaniljsås.
Alma hade slarvat bort din "nasse" så alla letade efter den, vi letade överallt men hittade den inte. Men till slut kom den till rätta, hon hade lagt den i ett fack på Esters vagn. Skönt att den kom till rätta annars hade det inte blivit roligt för oss i kväll.

I kväll så grillade jag rådjursfile, helt underbart gott blev. Mamma, pappa & Emilia, ni missade verkligen något gott. Till det åt vi rotfruktsgratäng. Till efterrätt åt vi smulad digestivkex i ett glas med vaniljkesella och hallon och blåbär, det var också supergott.

Efter alla mat blev det en promenad igen för mig, skulle ju ändå släppa in farmors katter, vi är kattvakter när dom är på Kreta.

Här kommer lite bilder från dagen.


Ester & Andreas


Moster Emilia & Alma

Ester som äter glass

Maten som vi åt i kväll


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vad du är elak, du tog den fulaste bilden av alla på mig! Men annars var bilderna fina = ) Vad bra att det smakade bra! Det är bara Swebus fel att jag inte fick smaka! = ) Kram

2009-05-13 @ 11:39:02
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0