Minisemester

I morgon ska vi åka på minisemester till Strättebo, Fegen. Andreas ska kolla på lite lagårdar och träffa någon snubbe i Falkenberg på tisdag. Vi ska bo hos Svante och Elisabet, goda vänner till mina föräldrar.
Så i morgon ska vi nog besöka Gekås i Ullared, ligger endast 20 minuter från dom, så vi får se om vi kan göra några fynd. Andreas är inte så pigg på att åka dit men han har inget val.

Det ska i alla fall bli mysigt att åka i väg ett par dagar och bara umgås med familjen.

Men det blir väldigt mycket packning, man skulle kunna tro att vi skulle vara borta i 2 veckor. Jag fasar redan för hur jobbigt det blir när vi kommer hem och allt ska packas upp igen. Fast jag ska försöka att inte tänka på det nu.

Nu ska jag nog krypa till kojs.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad mysigt! Jag skulle också vilja till Ullared, det var ett tag sedan = )



Det där med packning är aldrig kul, jag har inte orkat packa upp min väska sedan jag var på Öland förra veckan...hehe!



Ha det så kul! Kram

2009-05-18 @ 11:31:21
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0