HLR

I går var jag på Hjärt o Lungräddningskurs, det var Röda korset som höll i den. Det är fortsättning nästa vecka, det är verkligen något alla människor borde få gå på. Vanligtvis kostar kursen ca 500:- men denna omgången var gratis. Det var trevligt, kände alla som var där, flera var från min föräldragrupp.

I går var jag och hälsade på hos Telenor, min arbetsplats. Usch vilken ångest, vill verkligen inte tillbaka. Allt är så förändrat, bara nya människor. Jag är väl snart bland dom äldsta på bygget, dom som anställt är typ 18-19 år.
Men till hösten ska jag börja jobba  dagar i månaden, men jag börjar nog inte förens i oktober, skjuter på det så länge som möjligt.

Var  och handlade lite på Coop och sedan åt jag och Ester lunch hos mormor på sjukhuset (hon jobbar där).

I dag har jag städat på övervåningen, fattar inte hur fort det dammar igen.
Nu ska jag gå och förbereda lunchen, det blir fisksoppa.

Kommentarer
Postat av: Emilia

HLR är bra, det har jag gjort 2 gånger, men man borde väl repetera lite oftare, glömmer hur man många gånger man ska göra vad, hehe!



Hoppas vi ses ngt i helgen, kommer ju hem på lördag, men vi kanske hinner åka en sväng till er eller ngt! Kram

2009-05-07 @ 12:18:06
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Lovisa! Hittade din blogg efter tips från Linda :-) Roligt att se ungarna och höra vad ni pysslar med. Du har helt rätt om jobbet, vi tillhör övre medelåldern här nu, ha ha! Jag tycker i alla fall att det ska bli roligt att du ska börja jobba igen!

2009-05-07 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0