Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter vår minisemester, det har varit jätte trevligt och mysigt, tack Elisabet och Svante för allt.
Andreas verkar nöjd med de gårdar han varit och kollat på, i går var jag och barnen med på en gård i Gällared, dom hade haft mjölkrobot sedan 2000. Det var faktiskt första gången jag såg hur robotmjölkning gick till. Efter det åkte vi till ett mysigt ställe och fikade med E o S.

I morse åkte jag och Ester och storhandlade på Maxi, kylskåpet ekade när vi kom hem.
Annars har vi tagit det rätt lugnt, Alma har varit med farmor och jag har tvättat, det blir ju lite extra tvätt när man varit borta.

Här kommer lite bilder från Strättebo.


Elisabet och Svantes hus

Alma vågade tillslut köra lådbilen, som även jag kört som barn

Ester vågade hon med

Alma som leker i trädgården

Tjejerna i sina flytvästar

Jag, Alma och Elisabet i båten

Svante, Andreas och Ester

Vi åkte båt till en strand och fikade

Alma

Elisabet och Andreas badade men när Andreas skulle bada tog tyvärr mitt batteri slut så det finns inget bildbevis på det

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Vilka fina bilder! Vad mysigt ni verkat ha det! Kram

2009-05-22 @ 12:45:34
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: J Kalins

Hej. Det hade varit roligt att vara där samtidigt. Fina lådebilsbilder.

2009-05-25 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0