Vi är friade.....

Då var det onsdag redan, halva veckan gången.

I måndags var jag och Ester på kyrkis, gjorde lite fint påskpyssel.
I går hade vi besök av Emma, Alva och Astrid, hoppas inte dom blev helt avskräckta av Alma.
På eftermiddagen när Emma skulle åka hem följdes vi åt till kalmar och handlade på Citygross, jag handlade för 1600:- så vi borde klara oss ett tag nu. Jag har haft frys och kylskåpsrensning i 2 veckor så det behövdes fyllas på igen. Det är så härligt att titta in i kylen nu när det inte ekar där inne längre.

Jag och barnen tog även en tur in till Ikea, skulle ha lite inredning till tvättstugan. Sedan hittar man ju alltid lite små saker som man "behöver".

I dag har jag varit i tvättstugan och rensat och äntligen fått lite ordning bland lakan och handdukar.

Andreas fick äntligen besked om salmonellan i dag och vi hade det inte, skönt. Han blev så lycklig, han har varit lite "stingslig"i  en veckan nu så jag hoppas det släpper nu.

Har även deklarerat i dag och stämmer det får jag tillbaka 5000:-, inte helt fel till sommaren.

Dags att lägga in lite bilder, det var länge sedan.




Pappas fina tatuering, han fick den av Alma.


Ester stor tjej och äter rån


Ester torr badar undertiden jg duschar Alma, som inte vill vara med på kort längre


Alma, Alva och Astrid dansar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad långt hår Alma fått!!



Vi borde ses snart igen, på tiden! =)

2009-03-25 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0