I natt har jag fått sova

Jag har nämligen sovit uppe i datarummet med hörselproppar, så skönt att få sova en hel natt Sover . Jag vaknade till vid 2 i natt, kollade bara på klockan och somnade om till 6. Då flög jag upp för Andreas går ju ut vid 5 men barnen låg där nere och sov. Min älskade manKärhar kommit med detta förslaget att jag ska få sova i fred, jag är så lätt väkt och Ester rör sig mycket i sömnen och kan vissa nätter ligga och vrida sig och låta konstigt i flera timmar och då kan ju inte jag sova. Andreas sover ju trots dessa ljud. Det hade gått jättebra i natt, Alma hade kommit ner vid 2-tiden så Andreas och hon hade varit och kissat och då passade han på att värma vällingen och mata Ester.

Jag känner redan hur bra jag mår, längtar redan till i morgon då jag ska få sova uppe igen. Man orkar ju så mycket mer när man är pigg och tålamodet är betydligt bättre.

Annars händer det inte så mycket, har stekt 150 köttbullar tills i morgon, då är det dags för klövervärkning igen. Tänkte bjuda på köttbullar, potatis och gräddsås.

Glömde skriva att jag fick min första fästing i söndags, trodde inte det var sant när jag såg den på armen. Den hade knappt satt sig fast men jag kan inte begripa var den kommit i från, jag är ju inte precis i några buskage.

Sitter och glor lite på blocket, är ute efter en nyare vagn till Ester, jag vill ha en röd Babytravel jogger. Har fått kontakt med en i Ronneby men det verkar inte som jag får den då en annan skulle komma och kolla på den i dag. Jag ska försöka sälja vår gamla vagn men det blir nog inte så lätt. Sittvagnsdelen är så dum, fotstödet åker ner hela tiden, den gjorde så redan på Almas tid.


                                         



På torsdag ska jag hämta nya bilbarnstolen, blev en Britax, så jag passar väl på att handla lite på Citygross också. Ska även in en snabbis på Ikea för att köpa svarta kuddar till kökssoffan samt köpa Alvine jalusi till matrummet. Köpte en till köket förra veckan och blev då nöjd.

Nu ska jag och barnen gå ut och rensa upp lite i trädgården.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad skönt att du har hittat ett sätt att få sova på, hehe! Hoppas att förkylningstiderna snart är över. Kram

2009-03-16 @ 11:08:13
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0