Helgmys

Veckorna går så fort, känns som det är måndag fredag hela tiden. I går var jag och barnen hos mamma och pappa i mörbylånga. Alltid lika mysigt att få åka hem till mamma och pappa och få lite hjälp med barnen och god mat.

Kalaset i fredags var väldigt trevligt och en massa god mat. Jag åt tårta, jag har inte ätit något sött sedan nyårsafton men det bjöds på napoliontårta så jag kunde inte motstå det, supergott.

I dag har vi varit och ätit våfflor hos farmor, men jag åt endast 1/4 våffla fast jag skulle kunnat äta flera stycken med massa grädde och sylt för det är ju så gott.

Annars har vi tagit det rätt lugnt i dag, jag har inte gjort ett skit, jo jag har gått runt gärdslösa förstås och lagat mat och grejat med tvätten men jag har inte städat vilket jag hade tänkt att göra.

I morgon är det dags för blåtungevaccination igen och jag ska med Sigge till veterinären i morgon, han ska få sin årliga spruta. Farmor kommer och passar Ester undertiden för Alma kan nog tycka att det är spännande att följa med. Sigge har varit på rymmen i dag, Alma var ute och lekte vid 8 i morse och då hade hon släppt ut Sigge men Carita och barnen kom hem med honom 2 timmar senare så han hade inte gått så långt.

Veckan som kommer känns ganska full bokad. Måndag kyrkis och sedan veterinären, tisdag kommer Emma och tvillingarna, onsdag måste jag till kalmar och handla mat, torsdag var det något också men jag kommer inte ihåg just nu vad det var och fredag var det nog inget. På lördag ska vi fira pappa som fyller år den 29/3. Lillasyster kommer hem på fredag, alltid lika kul och träffa henne. Kanske dags att be henne hjälpa mig med bloggen.

Nu ska jag gå och byta bajs......

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hjälp med bloggen, ey! Hehe, vad är det du vill ha gjort nu! Det ska bli kul att komma hem, saknar alla!

2009-03-22 @ 17:45:21
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0