Esterdagen

I dag har den lilla gullungen namnsdag, det firade vi med lite tårta.

I dag har vi haft fullt upp. Jag och Ester började dagen nere hos bvc-tanten, Ester skulle få sin andra spruta mot pneumokocker och hon blev inte ens ledsen fast tanten bara högg in nålen i benet. Sedan full fart hem och lämna Ester och in med Alma i bilen och sedan åkte vi till kalmar för att handla mat. Körde förbi McDonalds på hemväg, vi tog med maten hem och åt.

Efter middagen kom farmor för att passa Ester för jag och Alma skulle till simhallen där vi hade en mysig eftermiddag tillsammans. Sedan åkte vi hem och kokade kaffe och åt tårta, fast jag åt en apelsin.

Har även dammsugit och tvättat 3 maskiner tvätt, hoppas att morgondagen blir lugnare.

Snart ska jag och Emma ut på vår kvällsrunda, det ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du har verkligen haft en fulltecknad dag!! minst sagt! hur hann du med allt det?

2009-03-31 @ 21:53:38
Postat av: Emilia

Du får pussa Ester-gullet från mig i dag (i efterskott), jag är så dålig på namnsdagar.. = )

2009-04-02 @ 10:47:45
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0