Dagisräkning

Fick en chock i dag när jag öppnade dagisräkningen, höjning med 300:-. Jag avskyr verkligen Borgholmskommun. Fast Alma bara är på dagis 15 tim/v måste man numera betala lika mycket som hon vore där heltid. Som föräldraledig får jag inte ha henne mer heller fast hon både vill och behöver vara där.

Jag tycker det borde finnas ett undantag för 15 timmars barnen för dom är ju aldrig mer än 15 tim, det är helt sjukt att vi ska betala lika mycket som dom som är där heltid. Man borde få betala för dom timmar barnen vistas där.
Jag funderar på att börja jobba några timmar hemma så hon får var mer på dagis, mest bara för att jävlas.

I kväll blir det 30 årskalas hos grannen, det är Andreas kusin Johan som fyller år.

Nu ska jag gå ut och lägga Ester.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst fan e det för jävligt!! jag fick höjt 200 spänn! Kanske oxå jag jobba lite hemma..!

2009-03-20 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0