Biobesök

I går hade jag en underbar eftermiddag och kväll. Jag och Pauline gick på stan och shoppade, åt på Kina och var på bio, det var så trevligt. Vi såg Män som hatar kvinnor. Den var bra men lång, boken var ju självklart mycket bättre och men man förstår filmen bättre om man läst boken. Men det är så underbart att komma hemifrån en stund och bara få tänka på sig själv. Det hade gått jättebra för Andreas så det är ju skönt att det funkar.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, ungarna är fortfarande lite snoriga. Själv börjar jag få lite ont i halsen så jag åker väl också på en förkylning. I morgon är det dagis för Alma igen, på onsdagar har dom gympa som Alma älskar. 4-åringarna får numera vara med dom stora barnen på deras gympa och det tycker Alma är kul.

I eftermiddags var vi och hälsade på Elise, Clara och Axel så Alma fick leka av sig ett tag.

Nu gnäller Ester så jag får väl gå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0