Snor, snor, snor

jag tror jag blir galen på snor. Ester har varit fri från snor 1 vecka då börjar Alma snora och dagen efter börja Ester snora igen. Jag tror vi drabbats av snordjävulen. Man kan ju tycka att en förkylning inte är någonting och det är det väl egentligen inte men mina barn blir så extremt täppta i näsan så näsdroppar hjälper inte dom 3 första dagarna. Ester som sover lite halv dåligt i vanliga fall sover nu hel dåligt vilket innebär att jag heller inte få så många  timmars sömn. Alma har tjatat om näsdroppar varannan timme, hon kan ju inte lukta på sin nasse när hon är täppt säger hon. I natt höll jag på att bli galen på henne, supertäppt som hon var skulle hon ha nappen i munnen samt försöka lukta på sin gosse som är av ganska tjockt tyg, det blev ett sådant hemskt jobbigt ljud att ligga och lyssna på så öronpropparna åkte in.

Nu ligger jag och Ester i min säng, hon sover och jag bloggar. Det är så mysigt att ha henne brevid sig när hon ligger still och sover.

Nu ska jag nog också försöka vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0