Lammet & grisen

I kväll ska det ätas, vi ska nämligen till Lammet & grisen, det ska bli så gott. Tur att man får äta kött och feta såser.

Tjejerna mår bättre, Ester har väl varit mest påverkad men i dag vill hon utforska världen igen. Hon håller på att få fler tänder, vilket märks tydligt nattetid då hon ligger och gnäller och gnager på sin napp.

Just nu står hon upp vid tvbänken, tänk att min lilla tjej har blivit så stor.

I gårkväll var och Pauline på Ikea och shoppade, skönt att åka uta barn så man kan gå och strosa i lugn och ro.
Tyckte inte jag handlade så mycket men det blev ganska dyrt ändå.

Jag kan inte riktigt fatta att det är midsommarafton om en vecka, känns som den ligger tidigt i år. Men midsommar blir lugn, vi ska hålla oss hemme i byn. Barnens kusin Victoria fyller den 20:e så det blir nog en tur till mörbylånga på dagen.

Hade planer på att städa huset men jag har ingen lust, när Ester ska sova ska jag nog kolla på sista avsnittet av Krig och Fred.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vad gott! Det var jätte längesedan jag var där!

2009-06-13 @ 15:14:28
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad kul det va att se dig igår!!! =)

2009-06-13 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0