Astrid & Agnes

Eftersom Andreas körde ensilage när det var morsdag så fick jag ingen present men jag skulle få välja något i efterhand. Så i går när Alma och jag var i borgholm och handlade smet jag in på Smycka, Ljungströms, och där hittade jag en snygg ring från Astrid & Agnes. Jag har kollat på den förut men nu bestämde jag att det fick bli min present.
Så här ser den ut.


www.astrid-agnes.com/aacollection.asp

Natten har varit ganska orolig, jag och Ester var uppe vid  23, 02, 05 och vid 07 ville hon inte vara i sängen mer.
Men min nya diet gör mig faktiskt väldigt pigg ändå. Det är helt otroligt att man kan äta så mycket fett och ändå gå ner i vikt, tänk att kolhydrater kan ställa till med så mycket elände.

I eftermiddag ska jag på stundent i kalmar, min kusin Ida tar stundeten men jag åker själv eftersom barnen är förkylda. Men det ska bli ganska skönt med lite egen tid.

Nu ska nog jag och Ester gå och lägga oss en stund, Almis är på dagis.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken fin och underbar ring!! Klart ni får komma och hälsa på, ser vi fram emot, hihi!!



Ses snart!

2009-06-10 @ 14:33:46
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken ring....avis!!

2009-06-10 @ 15:08:01
Postat av: carita

glomde skriva att det var jag som skrev..skönt att dieten funkar..Kram Carita

2009-06-10 @ 15:09:04
Postat av: Madeleine

Vilken fin ring! o vilken lyx, Jens körde oxå ensilge på mors dag, men inte fick jag nåt för det... :(

2009-06-10 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0