Värmen verkar fortsätta

men man ska väl inte klaga men ett rejält åskväder med regn hade inte varit helt fel.

Här hemma händer det inte så mycket, det är för varmt för att orka göra saker.
I går var det Almas sista dag på dagis, nu ska hon vara ledig i 7 veckor, ibland undrar jag hur vi ska orka med varandra. I bland kan hon vara hur go som helst för att sedan förvandlas till ett gnällig "kan själv" monster. Man måste ju försöka aktivera henne med olika saker varje dag för hon tycker inte om att bara vara hemma.

I natt ska Ester sova i eget rum, det ska bli spännande och se hur det ska gå. De 2 senaste nätterna har hon vaknat mellan 3-4 på morgon för att sedan inte vilja somna om förens efter 1,5 till 2 timmar. Jag kan väl leva med tröttheten men Alma som kommer till oss på natten ligger ju också vaken precis som jag och lyssna på Ester. Honställer sig upp i sängen hela tiden är inte van vid detta då Alma aldig ställde sig upp i sängen utan hon låg och väntade tills hon blev upptagen från sängen.

I kväll är Andreas på Ko-rally, kan inte berätta vad detta är då jag själv inte vet vad det går ut på. Men vi fick trevligt besök, mamma och pappa kom på motorcykeln.

Usch vad vi har varmt inomhus det fläkat inget fast vi har massor av fönster öppna.


Här kommer lite bilder på Ester, hon har ätit sitt första Ballerina kex i dag.









Både hon och stolen åkte in i duschen.



Storasyster i sommarklänning.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, hoppas på en skön nattsömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0