Konsert

I går kväll var jag på underbar konsert i Algutsrums kyka, det var vacka, duktiga Sofia Källgren som sjöng för oss.
Med mig hade jag Pauline och Lotta och vi njöt alla 3 av denna skönsjungande kvinna. Som tema för kvällen hade hon filmmusik, hon framförde även en låt på kinesiska. Hon är tydligen ganska stor i Kina.
Hon sjöng te x. Mio min mio, My heart will go on (Titanic), A rose among thorns (The Mission), May it be (Sagan om ringen), The prayer (Det magiska svärdet).

Kyrkan var fullsatt och jag tror alla var väldigt nöjda med kvällen. Pauline köpte en skiva som hon fick signerad av Sofia, hon var så gullig mot alla människor, tog sig tid att prata lite med alla som ville, jag pasade på att ta ett kort på henne med min mobil.



Kanske inte den bästa bilden men vacker som en liten ängel var hon.

I dag ska jag försöka städa lite i mitt röriga, dammiga hus, jag har skjutit upp detta länge nu. Men först ska vi åka en liten tur till Borgholm, Andreas ska till Granngården och jag ska till ICA.

Jag har faktiskt namnsdag i dag, jag heter Helena, kanske blir det namnsdagsfika, vem vet.

Nu kommer Andreas så det är väl bäst att jag kommer nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0