Kalas i dagarna 3

I helgen ska vi på 4 kalas, jag har nog aldrig varit på så många kalas på en och samma helg. Men det är ju roligt att gå på kalas så det ska nog inte bli några problem. Det är ett 1-års kalas, ett 10-års kalas, ett 60-års kalas och ett 62 eller möjligtvis 63-års kalas.

Tiden bara rusar iväg, snart är det augusti och sedan kommer september och då ska jag börja jobba igen, visserligen inte så mycket men ändå. Ett år går så fort, när jag slutade jobba i juni förra året tänkte jag "ett år, gud så lång tid det kommer aldrig att ta slut" men nu är det snart slut.

I kväll ska vi på kalas till Andreas faster Kristina, hon ville inte ha några presenter utan ville istället ha hjälp med bakning, så jag har gjort en gräddtårta med jordgubbar.


Såhär blev resultat på tårtan

Alma har fått en snövitklänning men hon ville inte vara med på bilden men jag förstökte fånga henne på några.






Ester med sin gå vagn


Ester i sandlådan

Nu ska jag gå och göra i ordning mig ocg barnen inför kalaset.


Kommentarer
Postat av: Julia

gud vad god tårtan ser ut!

2009-07-25 @ 10:51:21
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/
Postat av: Vicke

haha Alma vad rolig hon såg ut på andra bilden

2009-07-25 @ 17:59:13
URL: http://vickecrazy.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken jättefin tårta!!Den ser verkligen god ut!

2009-07-25 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0