Vilken härlig dag

Jag fick sovmorgon, jo ni läste rätt. Ester sov till 8.10, hon har förstås haft 2 matpauser men det var roligt att få uppleva en sovmorgon då hon de senaste veckorna vaknat väldigt tidigt. Hon har i två nätter sovit i sin säng hela natten.

Alma viskade vid 7.30 att hennes kära nasse var borta men när jag lyfte på hennes täcke så låg han där, hon är så duktig på att ligga vaken i sängen tills jag vill gå upp.

Jag och Ester har varit och shoppat på Citygross, vi ska ha en liten bjudning i morgon för Andreas, han fyller år på söndag. Var inne på kupan i Kalmar och fyndade en liten pall för 30:- som jag ska klä om antingen i tyg eller fårskinn.

I eftermiddags var Alma och jag ute och lekte och Ester sov, det har varit härligt väder och -5 grader.

Jag har nu i kväll varit ute och gått med Carita, kallt men skönt.


Alma ute och leker


Sigge som äter äpple


Ester och Alma som kollar på Pippi


Min nya pall

Kommentarer
Postat av: EMilia

Åhh, vad söta de små är.. Längtar tills jag ska hem till Öland igen = )



Vissa lyckas alltid fynda på second hand, jag är inte en av dem. När jag går på Kupan finns det bara fula saker som luktar illa = (



Kram!

2009-01-03 @ 10:46:38
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0