Uppe med tuppen

Ester vaknade tidigt i dag, strax efter 6 men hon har sovit bra i natt. Det finns inte så mycket att göra så här tidigt så jag tänkte att jag sätter mig framför datorn.

I går råkade Andreas radera alla Emil filmerna jag spelat in på digitalboxern, så Alma är inte så glad.  Jag får ladda ner några nya filmer till henne i dag då dessa inte går längre på tv.

I går var vi på kalas i Mörbylånga och Emilia hjälpte mig med min blogg så nu ser den lite annorlunda ut, tack snälla Emilia för hjälpen. Hon lärde mig även lite andra bra grejer. Mamma hade lagat jättegod mat, synd att jag inte kunde äta av alla godsakerna.

I dag ska vi försöka flytta datagrejerna till sitt nya rum så vi kan börja göra i ordning Almas rum snart. Annars blir det nog en ganska lugn dag, vädret verkar inte så roligt heller men man kan hoppas det blir bättre när det ljusnar.

I kväll blir det promenad med Carita, ev tar jag och Ester en liten på förmiddagen.

Jag börjar bli hungrig, får väl gå och koka min havregrynsgröt.


Länge leve Emil

Emil i Lönneberga - Grisevisan Emil I Lönneberga - Bom-Sicka-Bom Emil I Lönneberga - Hujedamej Sånt Barn Han Var

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Din blogg är verkligen as-snygg nu!!!!

2009-01-25 @ 09:22:25
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad bra att du blev nöjd med bloggen! Jag tycker det är jätteroligt att pyssla med sånt så säg till om du vill ändra på något och när du är redo för en ny design = )



Lycka till med rummet och DVD-brännandet! Kram

2009-01-25 @ 10:44:23
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Din syrra för gärna designa min blogg med ;-)

2009-01-25 @ 20:50:52
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0