Trött.....

Gårdagen blev lyckad, det var varmt och skönt i bastun men snön var lite hård att rulla sig i.
Det var kallt men mysigt att grilla mitt i vintern. Vi kom ju i säng betydligt senare än vanligt och Ester började strula strax innan 02 så jag är trött i dag. Blir läggdax efter kvällspromenaden. 

Ester, Sigge och jag var på förmiddagspromenad i blåsten men det är skönt när man kommer hem.

Alma har varit urjobbig i flera dagar, jag vet inte riktigt vad vi ska göra med henne. Hon lyssnar inte för fem öre vad man säger till henne och bara bråkar och slåss.

Ester börjar bli duktig på att äta potatis, visst sprutar hon lite men sväljer en hel del också.

Farmor och Gustav har varit här och fikat med överbliven blåbärspaj.

Nu ska jag kolla på Emil........


Bastun utifrån


Mats och Andreas




Alma äter blåbär


Ester med dockmössa på huvudet


Ester äter potatis

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Varför fick vi inte se en bild av dej o Pauline i bastun??:)

2009-01-12 @ 20:32:08
Postat av: Pauline

Jag är med på fotot, titta i fönstret. Jag som försökte komma undan!

2009-01-15 @ 01:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0