Trådlöst nätverk....

.... skulle vara så lätt att koppla in, men tji fick jag. Han i dataaffären sa att han förberett allt, det skulle bara vara att koppla ihop modem med dator och router. Säkert. Inte fungerade det. Ringde lite lätt irriterad till affären i dag och han sa jag skulle kolla upp om det fanns en router i modemet. Hittade givetvis inte manualen och modemet är så gammalt så jag hittade ingen manual på nätet heller. Ringde Telia, det var en kö på 45 minuter, jag fick glatt sitta där i kön. Det fanns heller ingen router i vårt modem så nu får jag vänta till måndag för att prata med datagubben.

I dag har vi varit i Kalmar och shoppat lite grann och handlat mat på Citygross. Jag trodd inte att vi skulle komma iväg då Alma spydde i gårkväll, hon klagade på ont i magen en timme och sedan spydde hon och sedan var hon bra. I dag har hon ätit som vanligt och är precis som hon brukar.

Vi köpte en ny dvd-spelare i dag så nu kan vi se våra brännda filmer, kul att kunna ladda ner lite filmer som man kan glo när barnen lagt sig.

I kväll ska vi äta entrecote och dricka vin, ska bli gutt!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vad tråkigt att inget funkar för dig = ) Vad är det där för en databutik egentligen?? Men jag fick också ringa kundtjänst en massa när jag skulle installera min router..



Kram

2009-02-01 @ 11:40:44
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0