Tradera

I dag har jag haft en Tradera dag, lagt massor av bud på saker till mig och barnen. Det är farligt när jag väl kommer i gång. Fick i dag med posten en Polarn o Pyret jacka till Alma, det är lika spännande varje gång och se om varorna kommer fram, men än så länge har jag fått alla mina varor.

I morse var jag på Citygross och storhandlade för 1500:- så nu behöver vi nog inte handla på 2 veckor. Det blir alltid mycket pengar dom veckor man köper blöjor och välling. Det var så skönt att åka och handla utan barn, jag bara gick och njöt. Köpte varsin semla till Alma och Andreas, dom blev jätteglada. Själv fick jag äta en apelsin

Barnen är fortfarande förkylda men ändå pigga och glada. Hoppas jag slipper bli sjuk denna omgången.

 I kväll ska Andreas har LRF möte hemma hos oss, så jag måste stå med frallor och fika. Bakade en morotskaka i går kväll när jag kom hem från promenaden, det är jobbigt att baka kakor som man verkligen älskar. Jag kunde riktigt känna smaken i munnen hur god den var, men jag måste hålla mig i från godsaker ett par månader till.

Promenaden blir lite senare i kväll eftersom jag ska lägga båda barnen innan jag kan komma i väg. Hoppas inte det är lika snorhalt som det var i går.

Hoppas jag får sova lite bättre i natt, Ester vaknar lite oftare när hon är förkyld. Hon vakande första gången strax innan midnatt och sedan vaknade hon vid 3.30 och var jätte täppt så det var bara upp och suga näsan och mer näsdroppar. Men när vi skulle lägga oss igen hade väl hon blivit så vaken så hon hade ingen lust att sova. Hon somnade strax efter 5 och sov bara drygt en timme. Men jag knölade ner henne i min säng och hon somnade om en stund till. Jag han väl inte somna men jag gör allt för att slippa gå ur sängen.


Ester äter på sin lekfilt undertiden jag skriver

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alicia har likadan filt =)

2009-01-21 @ 18:25:05
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe, vad frågvis du är! Jag kan visa dig allt du behöver veta i helgen när vi träffas = ) Lite svårt att göra det över nätet!



Kram

2009-01-21 @ 18:29:10
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0