Tantvarning

I dag har jag köpt broddar, fick genast höra av Andreas kusin att det var tantvarning på det, men jag struntar i det. I kväll ska dom invigas. Alma fick sin pulka och hos tandläkaren gick det bra, men Andreas hade tydligen fått muta henne med godis för att hon överhuvudtaget skulle gå in genom dörren.

Jag och Ester tog en härlig förmiddagspromenad med Sigge, han har fått en nosgrimma som vi också ska inviga i kväll.

i dag stekte jag raggmunk till lunch, jättegott men det luktar stekos i hela huset och jag känner att mitt hår också stinker raggmunk. Får nog bli en dusch i kväll.

I eftermiddag har vi varit ute och åkt pulka, jag var tvungen att prova jag också. Andreas har gjort en lagom liten backe utanför ladugården.

Ester är gnällig i dag så jag får nog gå och underhålla henne lite.


Alma med sin nasse


Alma med sin nya pulka




Pappa ville också prova


Majsåkern


Slutligen en bild på Ester

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vem e Sigge, nån ny hund? =)

2009-01-05 @ 22:14:42
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0