Sömnbrist och håravfall

Denna natt, jag var så glad när det blev morgon. Ester vaknade vid 00 och tänkte inte somna om, vid 01.30 gav jag henne mat och då somnade hon rätt omgående. Vid 02.30 vaknar jag av Alma som säger det svider på hennes rygg och att hon är alldeles blöt. Å nej tänkte jag hon har spytt, men det visade sig att Andreas inte satt på henne någon blöja i gårkväll så hon hade kissat på sig i sömnen och det hade väl börjat svida på hennes rygg av det.
Ester sov fram till Andreas väckarklocka ringde, knölade i henne en flaska och hon somnade om ca 1,5 tim till. Vad gör man inte för att få ligga så länge som möjligt i sängen.

Jag lämnade Alma på dagis i dag eftersom jag skulle till Kalmar och handla lite presenter och blommor till köksfönstret.
Vi var hemma vid lunchtid igen. Ester mumsade glatt i sig morot och potatiaspurè.

Jag och Pauline var ju i simhallen i går och det var skönt att simma, bubbla och basta. Det hade gått super för Andreas, förutom att han glömt blöjan då.

Ester har sovit ute i 1,5 tim i stilla snöfall och under tiden har Alma och jag grejat på hennes rum.
Nu är hon ute med Andreas hos djuren.

I kväll ska Andreas på bandy så det blir sen promenad i dag.

Esters hår håller på att ge sig, hon har fläckvis håravfall stackarn. Hon kommer bli en flintis snart.


Sötnosen äter glas efter dagis


Esters håravfall


Ester med spy i mungipan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0