Shopping dag

I dag har familjen Folkesson shoppat vill jag säga. Jag har köpt koppar till min servis, måsen, svin dyr. Köpte även en kopp till Ester, hon fick julklappspengar av moster Emilia. Jag har köpt en tallrik till moster Anna, då min dotter på julafton hade sönder en mattallrik. Jag var även på Ikea, Hemtex och Netonnet. Jag avslutade min shopping dag hos mamma, hon bjöd på middag på sjukhuset, hon jobbar där så hon är inte inlagd. Jag blev supernöjd med mitt nya tangentbord, det är en fröjd att skriva nu.

Andreas var i Växjö och handlade, han köpte en rundballspress för 100 000:- och på hemvägen köpte han den efterlängtade ytterdörren så snart kan vi både stänga dörren och låsa den.

Almas första dag på dagis var jättebra, tjejerna hade åkt pulka i flera timmar. När vi kom hem började tjatat, jag är hungrig, så Alma har ätit hela eftermiddagen och avslutade kvällen med en flaska välling.

Nu är det lungt i huset, barnen sover och Andreas är på möte. Vid 20 ska jag se Irene Huss, svensk kriminaldrama, filmerna sänds på canal+ varje kväll, de är jättebra tycker jag.


Alma i sin nya morgonrock som jag köpte på Hemtex


Ester kan hålla flaskan själv


Så blev den omklädda pallen

Kommentarer
Postat av: julia

ååh jag älskar irene huss filmerna !

2009-01-09 @ 14:27:14
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0