Förkylningstid

Nu är barnen förkylda igen, men det hör väl årstiden till. Skönt att dom blir det samtidigt.
I dag har vi inte gjort någonting, jag har fortfarande pyjamas på mig fast klockan är 17:38. Alma har endast trosor, så har hon gått hela dagen.
Tur jag ska ut på promenad i kväll så jag får lite luft.

Kalaset i går var bra, fick god mat som vanligt. Alma var jättesur när vi skulle åka hem, hon ville vara kvar och leka.

Hoppas inte hon blir sämre utan kan gå till dagis på onsdag, hon behöver verkligen komma iväg.
Alma har blivit bjuden på 4 årskalas hos Agnes, hon vill väldigt gärna gå men hon vill att jag ska följa med.

Jag har fått tag på en "nasse" till Alma, det är hennes snuttefilt. Hon har zebran från Teddykompaniet och den har utgått.
Den är visserligen begagnad men det ska bli skönt att få en reserv.

Nu ska jag gå och äta min vikt väktarmacka.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!



Jag hjälper dig gärna med bloggen, du är ju duktig på att designa grejer och så på datorn. När vi träffas nästa gång kan jag visa dig lite, man lär sig snabbt!! Sedan finns det hemsidor där det står precis hur man gör vissa saker = )



Kram

2009-01-19 @ 18:07:33
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0