Datastrul

Jag har inte skrivit på ett par dagar, har haft fullt upp men har även haft datastrul. Något är fortfarande konstigt för bilden på datorn är för bred och alla människor blir tjocka. Har ändå ändrat inställningarna som han i dataaffären sa men den är inte ok.

Jag var och beställde en ny bärbar dator som vi får hämta i morgon, ska även ska trådlöst nätverk, Andreas hoppas att det ska fungera ute i ladugården. Andreas tyckte det var onödigt med en bärbar dator men jag ville ha en och då är det bara för Andreas att betala. Vad hemsk jag är.....

I tisdags var vi i Hagaby och hälsade på Almas kompis Evelina med familj. Det var trevligt att det äntligen blev av.

I går var vi på BVC, Ester fick 2 sprutor. Det gick bra, hon blev bara lite ledsen men det gick över jättefort. Hon har fortfarande inte fått några biverkningar. Hon vägde 7,6 kg och var 70 cm lång. När Alma var 5 månader vägde hon 8,9 kg och var 71 cm lång. Alma var mycket stadigare än Ester vid den åldern, kanske för att hon var så stor.

I dag har jag och Ester varit ute och gått, det blev en tidig promenad då hon vaknade 05.30 ovh var trött redan vi 8.30.
Just nu sover hon i sitt babygym. När Alma kommer hem går vi nog ut en stund. I kväll blir det promenad med Carita, ska bli trevligt med lite sällskap i kväll. Har gått själv nu ett par dagar och det är rätt trist.

I morgon ska bilen besiktas och jag ska till tandläkaren. Denna veckan har vi haft något varje dag som ska göras, ska bli skönt när väl fredagskvällen infinner sig. Hoppas vi kan flytta datagrejerna i helgen.


Ester helt utslagen, det var länge sedan hon somnade på golvet

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hey! Jag hoppas att det löser sig med alla datorproblem, vad beställde du för en dator??



Vad Ester är söt, har knappt sett henne sova innan = )



Kram

2009-01-29 @ 20:44:01
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0