Dagen efter.....

Nyårsaftonen blev väldigt lyckad, barnen var så duktiga, mina alltså. Alma märktes knappt och Ester stod och sov i farstun. Hon sov till vi kom hem 00.30 då fick hon mat och somnade om till 06.00 och sedan somnade hon om igen, ja man tror inte det är sant, och vaknade vid 08.10. Alma orkade vara vaken hela kvällen, men idag är hon jättegnällig, men hon var rädd för raketerna, eller kateterna som Anton sa.

Jag känner mig ganska så utvilade idag, jag och Ester ska strax ut och gå i det härliga vädret. Alma ligger och ser på Pippi, som vanligt. Andreas tar in foder åt djuren.

I kväll ska vi på 8-årskalas hos Clara, där blir det alltid massa godsaker att äta, typiskt när man ska börja sitt "nya liv".


Alma laddar upp med fil innan kalaset


Ester laddar upp genom att äta på fingrarna


Alma oxh Anton kollar på Nicke Nyfiken

Kommentarer
Postat av: Milia

Vad kul att du uppdaterar och lägger upp bilder varje dag, då kan man följa de små ända från Skåne = )



Kram!

2009-01-01 @ 16:51:05
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0