Återbesök på BVC

I dag var vi på BVC igen för att kolla om Ester gått upp i vikt, det hade hon. Så nu väger Ester 7055g och är 67,5 cm, i dag blev hon godkänd.

I går var vi och kollade ut en ny ytterdörr på Bauhaus, Andreas ska hämta den i morgon sen återstår det att se hur lång tid det kommer att ta innan den är på plats. Var även i på skodej och köpte ett par snowjogging, så jag är tillbaka på 80-talet igen.

Det gick superbra med broddarna, det kan jag varmt rekommendera.

I morgon ska jag och Ester till Kalmar och shoppa medans Alma är på förskolan. Jag vill säga dagis men det gillar de inte på förskolan. Hoppas det kommer gå bra för henne fast hennes favvo fröken har slutat.
Måste köpa ett nytt tangetbord på Netonnet då vissa knappar inte fungerar på mitt gamla, håller på att bli tokig när jag skriver.

Har rensat bland mina kläder i eftermiddags, blev en stor sopsäck full.

Att hålla igen på godsaker går bra, än så länge. Är ute och går varenda kväll men har inte riktigt kommit igång i mitt hemmagym. Jag har en crosstainer samt en maskin jag köpt från TV-shop, skäms nästa att säga det. Den heter Magic leg, man ska tydligen få snygga ben. Jag hoppas verkligen den fungerar.


Alma äter skorpa


Ester i famnen hos sin far


Ester har fått en docka av Alma

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad bra att det gick bra på BVC och Ester hon hade gått upp i vikt. Hon blir bara sötare och sötare = )



Hihi, bra med ny ytterdörr, den ni har nu verkar lite skev..



Kram

2009-01-07 @ 17:10:48
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0