Äntligen fredag

Sitter framför datorn med ett glas vin, barnen sover och Andreas är på bystämma. Jag njuter av tystnaden.

När Alma hade åkt till dagis tog jag och Ester en låååååång promenad på 1,40 minuter, vi gick nog ungefär 1 mil. Det var blåsigt men det kändes så skönt när vi väl var hemma igen.

Jag hämtade Alma på dagis och sedan åkte vi till Färjestaden där vi skulle träffa morfar som skulle leverera en smörgåstårta till mig som Andreas ska ha med sig på bystämman. Vi gick en runda på köpstan också, Alma var hungrig så vi tog en fika. Jag tog en kaffe och Alma tog en macka och en chokladboll. Precis när jag skulle börja njuta av kaffet efter att Ester fått mat blev Alma kissnödig så det var bara att konka med barn och väska till toaletten. Väl tillbaka vid bordet för att dricka mitt fesljumna kaffe blir hon bajsnödig. Ännu en gång fick jag konka med barn och väska till toaletten och sedan var kaffet kallt. Men Alma hade ju fått alla sina behov tillfredställda och det var väl det viktigaste.

Jag shoppade ett par Eccoskor, har ett par sedan tidigare men de börjar bli så slitna och jag bara älskar dom skorna, hoppas aldrig att de utgår ur sortimentet.

ULTRA TERRAIN 1.1
Såhär ser skorna ut, kan varmt rekommendera dessa, man får aldrig skoskav av dom.

Fick inte mycket pengar från FK denna månaden så jag måste försöka hushålla med pengarna, det började ju inte så bra i dag.

I morgon ska vi till mormor och morfar i Mörbylånga, vi ska fira lillasyster Emilia som fyller år den 27:e så i morgon blir det nog inget skrivet.



Alma och Ester lika gamla


Lika gamla här med


Trevlig helg!




 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ÅÅÅÅåååå du e så himla duktig på att gå promenader!!! Jag tänker iaf tanken :-p



Hur många mammadagar/vecka tar du ut?



Ja, jag har oxå tänkt en träff på tisdag isf, kanske ni kan komma hit isf, kan ju höras på måndag om det! =)



En än gång.. avis på att du kan dricka VIN!!

2009-01-23 @ 22:13:07
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken COOL bakgrund!!!! Hur fick du till den??? =)

2009-01-24 @ 17:04:03
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-24 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0