37 årskalas...........

Tänk att min man är 37 år gammal, han var 24 år när vi träffades, det är inte klokt vad tiden går fort.
Bjudningen blev lyckad, bjöd på Slottsstek och tårta. Eftersom många i familjen håller igen så blev det ingen efterrätt.

I dag kom snön, vi kan ju hoppas att den ligger kvar tills i morgon.

I morgon ska vi ha fikakalas med Andreas föräldrar och hans kusin Anders kommer också.

Hela förmiddagen gick åt till att sanera bort den värsta skiten här i vårt hus, det var liksom inte i går dammsugaren användes. Han blir nog lika förvånad varje gång vi tar fram honom.

Nu har lugnet lagt sig i huset och gästerna har åkt hem. Alma sover i soffan med Pippi på högsta volym, försökte väcka henne men det gick inte.

Ester sitter i babysittern och bajsar, så jag får väl gå och byta på henne.



Andreas tårta, som jag har gjort med omsorg, Alma tycker det är viktigt att det är flaggor på


Andreas skär tårta


Familjen, fast jag saknade lillasyster Emilia

Kommentarer
Postat av: EMilia

Men gud! Har du verkligen gjort tårtan själv? Väldigt bra jobb i så fall = ) Synd att jag inte var där, men jag kommer förmodligen hem en sväng nästa helg, ska hälsa på en kompis i Kalmar också!



I dag köpte vi en jättestor soffa på IKEA = )



Ha det bra! Kram

2009-01-04 @ 19:43:43
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0