Vårtecken



Hittade små vintergäck ute på gräsmattan, hoppas snart våren är här.
Men det kommer nog ett bakslag och så blir det snö igen.

Alma är på dagis, farmor ska hämta i dag så Alma följer med henne hem en stund efteråt.
Ester står ute och sover, så just nu har jag en stund för mig själv, skönt efter ett par intensiva dagar.
Ester mår ganska bra, hon började ulka i natt vid 00.30 men det kom inte upp något. Hon åt mat som vanligt strax efter 2 och sov till 7 i morse=sovmorgon. Hon har ätit som vanligt i dag fast lite mindre portioner.

Ester och jag var ute på en promenad i förmiddags, vi gick runt Lindby, där har jag inte gått på över 1 år.

I kväll hoppas jag att det blir simhallen, hoppas Pauline är bra från sin magsjuka.

I dag kom Almas tradera jacka, en jättefin röd polarn & pyret jacka, den såg ny ut och kostade bara 200:-. Deras jackor är helt suveräna, bara att ta disktrasan och torka av. Har även fyndat ett par röda överdragsbyxor, även dom från polarn & pyret, så nu är Alma klar för våren.



En bild från i går, Ester var så hungrig och törstig efter kräksjukan så hon gapade som en tok efter skeden.
Kul att se för hon har aldrig gapat förut, man brukar få pressa in skeden och flaska.

Nu ska jag gå och ägna mig åt tvätten.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gick du ända bort till Lindbytvätten, du är inte dålig du = ) Vilken stil ville du jag skulle ändra till?? Kram!

2009-02-04 @ 18:54:54
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0