Storhandlat

I dag har vi varit på Citygross och handlat upp oss för minst 10 dagar, det är så vi gör nu mera så slipper man åka till affären så ofta.

Vi var även hos Svenssons motorverkstad i Läckeby, Andreas skulle se hur hans traktor mådde. Dom hade vikt av hytten så den hängde på sidan, såg jätte konstigt ut men den skulle snart vara färdig lagad. Det blev inte riktigt så dyrt som Andreas trott från början så det är ju positivt mitt i allt elände. Barnen fick lite saker, Alma fick en keps med en John Deere traktor på och Ester fick 3-pack hakklappar, givetvis med John Deere märke på.

Vi var även inne en snabbis på Ikea, skulle ha "kisskydd" och underlakan, men glömde att köpa lakan. Vi får hoppas att Alma inte kissar på sig. Hon håller nämligen på att sluta med blöja på natten, de 2 första nätterna har gått jättebra. Jag sparkar upp Andreas mitt i natten så han får gå och kissa med henne. Låter hemskt men jag matar ju Ester på natten så någon rättvisa måste det vara.

Farmor hämtade Alma, skönt med lite hjälp, Andreas skulle nämligen vara på Ekonomihuset i eftermiddag.
När Alma kom hem bakade vi pizzabullar, jag glömde ha i ost men Alma åt 3 st så dom smakade nog inte skit.


Almas keps


Ester hakklappar


Pizzabullarna


En liten Ester

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe, vilka fina nya saker = )

2009-02-12 @ 11:24:14
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0